Bc. Ondřej Hanuš
Bachelor's thesis
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Development of Audiovisual Advertising Tools
Abstract:
Bakalářská práce zpracovává téma, které vymezuje nástroje audiovizuální reklamy a vysvětluje, co vlastně znamená pojem „audiovizuální reklama.“ Specificky přibližuje nástroje, které audiovizuální reklama ke svým aktivitám používá. Cílem práce je nastínit vlastní představy budoucího vývoje audiovizuální reklamy. Dílčích cílů je několik. Shrnout teoretické poznatky vývoje nástrojů audiovizuální reklamy …moreAbstract:
Bachelor thesis shows topic, that defines audiovisual advertising tools and explains, what does really „audiovisual advertising“ term means. Bachelor thesis takes a closer look on tools, that audiovisual advertising use for activities. Primary objective is to create concept of audiovisual advertising in future. Bachelor thesis sets up many secondary objectives. Summarizing theoretical facts about audiovisual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nir4j/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Estrategias de traducción del lenguaje publicitario en la publicidad audiovisual anglófona de los productos de la higiene personal y cosmética: análisis comparativo de la traducción española y la checa
Jessica Kuželová -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Lucie Kratochvílová -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
David Srp -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Darya Sarycheva -
Vývoj české audiovizuální reklamy po roce 1990 a její tvůrčí osobnosti
Dita Škopánová -
Virální audiovizuální reklama ve světě
Nikita Novitskiy -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Ilona Erina -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Monika Zemánková