Bc. Ondřej Hanuš

Bachelor's thesis

Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy

Development of Audiovisual Advertising Tools
Abstract:
Bakalářská práce zpracovává téma, které vymezuje nástroje audiovizuální reklamy a vysvětluje, co vlastně znamená pojem „audiovizuální reklama.“ Specificky přibližuje nástroje, které audiovizuální reklama ke svým aktivitám používá. Cílem práce je nastínit vlastní představy budoucího vývoje audiovizuální reklamy. Dílčích cílů je několik. Shrnout teoretické poznatky vývoje nástrojů audiovizuální reklamy …more
Abstract:
Bachelor thesis shows topic, that defines audiovisual advertising tools and explains, what does really „audiovisual advertising“ term means. Bachelor thesis takes a closer look on tools, that audiovisual advertising use for activities. Primary objective is to create concept of audiovisual advertising in future. Bachelor thesis sets up many secondary objectives. Summarizing theoretical facts about audiovisual …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2017
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní