Možnosti vedení dětí ke zdravému životnímu stylu v mateřské škole – Kateřina Chudárková
Kateřina Chudárková
Bakalářská práce
Možnosti vedení dětí ke zdravému životnímu stylu v mateřské škole
Options for Guiding Children Towards a Healthy Lifestyle in Kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter. Cílem bakalářské práce je vytvořit sadu aktivit na podporu zdravého životního stylu u dětí předškolního věku, tuto sadu realizovat, ověřit a následně evaluovat. V teoretické části je věnována pozornost problematice zdravého životního stylu, faktorům, které jej ovlivňují a kurikulu pro předškolní vzdělávání z hlediska zařazení prvků podporujících zdravý …víceAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical-applied character. The aim of the bachelor thesis is to create a set of activities to promote a healthy lifestyle in preschool children, to implement, verify and subsequently evaluate this set. In the theoretical part, attention is paid to the issue of healthy lifestyle, the factors that influence it, and the curriculum for preschool education in terms of the inclusion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chudárková, Kateřina. Možnosti vedení dětí ke zdravému životnímu stylu v mateřské škole. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Mezinárodní komparace vybraných vzdělávacích dokumentů předškolního vzdělávání se zaměřením na podporu zdraví a pohybové aktivity
Iva Kouřilová -
Tvorba integrovaných tematických plánů pro předškolní vzdělávání s důrazem na pohybovou složku
Petra Lopourová -
Zdraví a jeho determinanty se zaměřením na životní styl žáků ZŠ
Václava HOUDOVÁ -
Aktivní životní styl jako determinanta úrovně životní spokojenosti a jejich složek u současných univerzitních studentů
Barbora CÍSAŘOVÁ -
Dopad distanční výuky na životní styl učitelů a jejich zdraví
Kamila HRUŠKOVÁ -
Determinanty přijetí a užívání aplikace orientované na zdravý životní styl s využitím UTAUT modelu
Tereza Hanyková -
Životní styl jako determinanta zdraví v životě všeobecných sester
Adéla Zoubková -
Sociální a psychologické determinanty zdraví a výživového chování
Adéla Durčáková