Vliv médií na psychiku člověka – Ing. Nastassia Izotava
Ing. Nastassia Izotava
Diplomová práce
Vliv médií na psychiku člověka
Impact of mass media on human's psyche
Anotace:
Tématem magisterské práce jsou média, reklama a jejich vliv na recipienty. V centru pozornosti stojí analýza médií, reklamy a zvlášť elektronických médií. Součástí práce je rovněž malý výzkum, který má za účel nastínit současnou situaci v otázce působení médií a reklamy na děti. Hlavním cílem práce je zjistit, zda média a reklama ovlivňují recipienty. V rámci magisterské práce jsem provedla již zmíněný …víceAbstract:
The main theme of the thesis is media, advertisement and their influence on recipients. The focus lies on analyses of prevalent kinds of media separately. The aim of my diploma work is to determine if media, especially mass media, affects recipients and to show the way this impact reflects in behaviour, lifestyle and ideology of people, particularly younger generation. As a part of the work a small …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12363/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické a sociologické aspekty působení elektronických médií, vliv na životní styl a hodnotové a postojové orientace
Denisa Růžičková -
Psychologické a sociologické aspekty působení elektronických médií, vliv na životní styl a hodnotové a postojové orientace
Anastasiya Tretyakova -
Práce a volný čas. Aktivity volného času a jejich proměny v závislosti na působení médií
Andrea Krubnerová -
Práce a volný čas: aktivity volného času a jejich proměny v závislosti na působení médií
Lubomír Kučera -
Videohry, jejich obsahy, vizuální formy a jejich účinky na myšlení a postoje dětí předškolního a mladšího školního věku
Pavlína VRASPÍROVÁ -
Komparativní analýza uživatelských přístupů k mobilním telefonům a tabletům v křesťanských rodinách a rodinách bez náboženské víry
Michaela Sedláková -
Charakteristika a porovnání českých a ruských reklamních spotů se zaměřením na automobily značek Škoda a Lada
Ivanna ZAJACOVÁ -
Rizikové chování ve filmové a seriálové tvorbě oblíbené u žáků 8. a 9. tříd základních škol
Eliška Holubcová