The impact of social media on B2B brands – Veronika Blatská
Veronika Blatská
Bakalářská práce
The impact of social media on B2B brands
Vliv sociálních médií na B2B značky
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na B2B branding a jeho vztah k sociálním médiím. Teoretická část je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá vysvětlením konceptu B2B branding, role B2B značek, architektury B2B značky a procesem budování B2B značky. Druhá část se zaměřuje na téma využívání sociálních médií v B2B brandingu, včetně používání různých platforem sociálních médií a strategií pro sociální …víceAbstract:
The thesis is focused on B2B branding and what impact social media have on B2B branding. The theoretical part is divided into two parts. In the first part, the concept of B2B branding, the role of B2B brands, B2B brand architecture and building a B2B brand are explained. The second part includes the topics social media used in B2B branding, the usage of multiple social media platforms and the use of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2023
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Jakub Kalmár
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91020
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
The Power of Social Media in Regards to Rape Culture in the USA
Barbora Sládková -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel