Veronika Blatská

Bakalářská práce

The impact of social media on B2B brands

Vliv sociálních médií na B2B značky
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na B2B branding a jeho vztah k sociálním médiím. Teoretická část je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá vysvětlením konceptu B2B branding, role B2B značek, architektury B2B značky a procesem budování B2B značky. Druhá část se zaměřuje na téma využívání sociálních médií v B2B brandingu, včetně používání různých platforem sociálních médií a strategií pro sociální …více
Abstract:
The thesis is focused on B2B branding and what impact social media have on B2B branding. The theoretical part is divided into two parts. In the first part, the concept of B2B branding, the role of B2B brands, B2B brand architecture and building a B2B brand are explained. The second part includes the topics social media used in B2B branding, the usage of multiple social media platforms and the use of …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2023
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Jakub Kalmár

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91020