Online propagácia firmy BURLY, a.s. – Veronika Hederová
Veronika Hederová
Bakalářská práce
Online propagácia firmy BURLY, a.s.
Online propagace firmy BURLY, a.s.
Anotace:
Hederová, V., Online propagace firmy Burly, a.s. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Hlavním cílem bakalářské práce je zvýšení konkurenceschopnosti a povědomí o firmě Burly, a.s. v oblasti 3D tisku pomocí nástrojů elektronického marketingu. Literární rešerše se zabývá teoretickým vymezením základních pojmů v oblasti online marketingu a jeho nástrojů. V části vlastní práce je …víceAbstract:
Hederová V., Online promotion of the company BURLY, a.s. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2021. The main aim of the bachelor thesis is to increase competitiveness and awareness of the company BURLY, a.s. in the field of 3D printing using electronic marketing tools. Literature search discusses the theoretical definition of basic concepts in the sphere of online marketing and its tools …víceAbstract:
Hederová, V., Online propagácia firmy BURLY, a.s. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2021. Hlavným cieľom bakalárskej práce je zvýšenie konkurencieschopnosti a povedomia o firme BURLY, a.s. v oblasti 3D tlače pomocou nástrojov elektronického marketingu. Literárna rešerš sa zaoberá teoretickým vymedzením základných pojmov v oblasti online marketingu a jeho nástrojov. V časti vlastná …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stratos Zerdaloglu
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Účetnictví a daně
Práce na příbuzné téma
-
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová