Analýza spotřebitelského chování hráčů online her – Štěpán Gryc
Štěpán Gryc
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování hráčů online her
Analysis of Online Games Players Consumer Behaviour
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza spotřebitelského chování hráčů online her. Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat spotřebitelské chování hráčů online hry League of Legends v České republice. Dílčími cíli je zjistit rozdíly v chování hráčů spadající do generace Y a Z. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány modely chování, vlivy …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the Analysis of Online Games Players Consumer Behaviour. The main objective of this bachelor thesis is to analyze consumer behaviour of League of Legends players in Czech republic. The secondary objectives are to recognize differences in consumer behaviour of members from generations Y and Z. Thesis is divided into two parts, theroretical and pracital part. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135796
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Markéta Zajarošová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování hráčů online počítačové hry
Anton Sarbash -
Analýza spotřebitelského chování uživatelů na trhu online PC her
Irina Neverova -
Analýza spotřebitelského chování uživatelů na trhu online PC her
Irina Neverova -
Analýza spotřebitelského chování hráčů online počítačové hry
Anton Sarbash -
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Analysis of match quality in League of Legends across different times of the day
Vlastimil Peer -
Go back to the kitchen: Research on the phenomenon of sexism and misogyny in video game online communities in the Russian Federation
Anastasia Zvereva