Mgr. Andrea Frydlová

absolventská práce studenta CŽV

Communication of ŠKODA AUTO Heritage on Chinese market

Communication of ŠKODA AUTO Heritage on Chinese market
Anotace:
This work emphasises how ŠKODA AUTO builds its positioning on the key automotive market leveraging its tradition and rich historical heritage as one of the communication pillars. With its 125 years long history that ranks the company among the oldest carmakers worldwide, ŠKODA AUTO aims to exploit this potential in order to shape the brand identity and its perception. This thesis maps long-term connection …více
Abstract:
This work emphasises how ŠKODA AUTO builds its positioning on the key automotive market leveraging its tradition and rich historical heritage as one of the communication pillars. With its 125 years long history that ranks the company among the oldest carmakers worldwide, ŠKODA AUTO aims to exploit this potential in order to shape the brand identity and its perception. This thesis maps long-term connection …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.

ŠKODA AUTO a.s.

ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.

celoživotní / obor:
Master of Business Administration / Global Management in Automotive Industry