Theses 

Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017 – Artur Kornienko

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Artur Kornienko

Diplomová práce

Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017

Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017

Abstract: Clear and exercisable marketing strategy is one of keys to the success in any business field. Moreover, the importance of marketing strategy arises when economy enters recession stage. Russia is one of the most important markets for most of the world's leading car manufacturers. SKODA auto is among them as well. Russian economy experienced rapid decline in the 2015 due to the falling oil prices. As a result, car producers saw their sales fall too. The aim of this work is to analyze current state of the Russian automotive market and develop anti-crisis marketing strategy for the SKODA auto in the year 2016/2017.

Abstract: Clear and exercisable marketing strategy is one of keys to the success in any business field. Moreover, the importance of marketing strategy arises when economy enters recession stage. Russia is one of the most important markets for most of the world's leading car manufacturers. SKODA auto is among them as well. Russian economy experienced rapid decline in the 2015 due to the falling oil prices. As a result, car producers saw their sales fall too. The aim of this work is to analyze current state of the Russian automotive market and develop anti-crisis marketing strategy for the SKODA auto in the year 2016/2017.

Keywords: international marketing, auto industry, marketing strategy

Jazyk práce: angličtina

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
  • Zveřejnit od: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jiří Vaněk, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
https://portal.utb.cz/wps/portal/eprihlaska-vysledky?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=42524 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Jak správně citovat práci

Kornienko, Artur. Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 21. 1. 2019 17:08, 4. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz