Communication of ŠKODA AUTO Heritage on Chinese market – Mgr. Andrea Frydlová
Mgr. Andrea Frydlová
absolventská práce studenta CŽV
Communication of ŠKODA AUTO Heritage on Chinese market
Communication of ŠKODA AUTO Heritage on Chinese market
Anotace:
This work emphasises how ŠKODA AUTO builds its positioning on the key automotive market leveraging its tradition and rich historical heritage as one of the communication pillars. With its 125 years long history that ranks the company among the oldest carmakers worldwide, ŠKODA AUTO aims to exploit this potential in order to shape the brand identity and its perception. This thesis maps long-term connection …víceAbstract:
This work emphasises how ŠKODA AUTO builds its positioning on the key automotive market leveraging its tradition and rich historical heritage as one of the communication pillars. With its 125 years long history that ranks the company among the oldest carmakers worldwide, ŠKODA AUTO aims to exploit this potential in order to shape the brand identity and its perception. This thesis maps long-term connection …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.celoživotní / obor:
Master of Business Administration / Global Management in Automotive Industry
Práce na příbuzné téma
-
Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017
Artur Kornienko -
Analýza trhu a úrovně digitalizace automotive v oblasti ASEAN, ŠKODA AUTO a.s.
Adéla Frýbová -
Aplikace legislativních požadavků Evropské Komise v oblasti automotive v podmínkách Škoda Auto a.s.
David Rous -
Závislosť na práci a pracovný well-being na pracovisku v motorovom centre Škoda Auto
Nikola Čierniková -
Strategic Analysis of ŠKODA AUTO a.s.
Marat Amangeldinov -
Risk management a strategie snižování finančních rizik v automobilovém průmyslu: případ Škoda Auto.
Vladimir Shchetinin -
Customer satisfaction strategy in automotive industry - example of Škoda Auto
František Jůzl -
Persuasion in Werbetexten von ŠKODA AUTO. Schwerpunktthema: Elektromobilität.
Simonetta Šmídová