Uplatnění terapeuticko-formativních přístupů na ZŠ speciálních – Žaneta ŠTURCOVÁ
Žaneta ŠTURCOVÁ
Bakalářská práce
Uplatnění terapeuticko-formativních přístupů na ZŠ speciálních
Usage of therapeutic-formative approaches in special basic schools
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá uplatněním terapeuticko-formativních přístupů. Cílem této práce je zjistit, jaké je uplatnění terapeuticko-formativních přístupů na základních školách speciálních. Zaměřili jsme se na základní školy speciální v Moravskoslezském kraji.Abstract:
This thesis deals with the application of therapeutic-formative approaches. The main objective of this thesis is to determine what is the application of therapeutic-formative approaches in elementary schools like. It is focused on special elementary schools in the Moravian-Silesian region.Klíčová slova
terapie terapeuticko ? formativní přístupy mentální retardace základní škola speciální
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Jaroslav Kysučan, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTURCOVÁ, Žaneta. Uplatnění terapeuticko-formativních přístupů na ZŠ speciálních. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití masek v terapeuticko-formativním procesu
Darina DEÁKOVÁ -
Specifika edukačního procesu u žáků prvního ročníku základní školy speciální
Iva Ševčíková -
Přístupy ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - komparace základní a speciální školy
Karla Hejbalová -
MOŽNOSTI TERAPEUTICKO-FORMATIVNÍCH PŘÍSTUPŮ K ŽÁKŮM ZÁKLADNÍ ŠKOLY SPECIÁLNÍ
Jitka MAČKOVÁ -
Podmínky edukace žáků se sociálním znevýhodněním ve speciální základní škole
Petra Jurčová -
Analýza přístupu k žákům s poruchou autistického spektra na základní škole speciální
Marie Makariusová -
Výměnný obrázkový komunikační systém jako metoda komunikace u žáků Základní školy speciální
Miroslava VITÁSKOVÁ-HLADÍKOVÁ -
Využití ICT ve výuce na základních školách, s přihlédnutím na speciální základní školy
Monika Podlenová