Barbora Vokounová

Master's thesis

Vliv veletrhů a kongresů na budování image destinace ČR.

Influence of Fairs and Congresses on building destination image of the Czech republic
Anotácia:
V této práci je provedena analýza vlivů kongresů a veletrhů na image destinace, a to především s využitím poznatků marketingu v oblasti značek a image. Dále je využita teorie cestovního ruchu a destinačního marketingu. V navrženém interdisciplinárním přístupu představují veletrhy a kongresy faktory, které skrze různé zprostředkovatele ovlivňují image destinace. Kromě přímých obecných přínosů jsou v …viac
Abstract:
This diploma thesis analyses the influence of fairs and congresses on destination image. Marketing knowledge in field of branding and image is used as well as theory of tourism and destination marketing. As interdisciplinary approach proposes, fairs and congresses are understood as factors influencing the destination image through various agents. Not only general direct benefits but also variables …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2013
  • Vedúci: Jiří Mikeš
  • Oponent: Jarmila Indrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34159

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch