Podnikanie skupiny Clarins na českom a slovenskom trhu – Tatiana Titková
Tatiana Titková
Bakalářská práce
Podnikanie skupiny Clarins na českom a slovenskom trhu
Podnikanie skupiny Clarins na českom a slovenskom trhu
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá podnikáním skupiny Clarins na českém a slovenském trhu. V první kapitole teoretické části je definován marketingový mix v koncepci 4P a jeho jednotlivé součásti. Druhá kapitola bakalářské práce je věnována vysvětlení pojmů brand, identita značky a positioning. Praktická část se zabývá představením skupiny a pod ní patřících značek a detailně popisuje jejich sortiment. Práce …víceAbstract:
The bachelor thesis is focuses on entreptreneurship of the Clarins Group on the Czech and Slovak market. The first chapter of the theoretical part defines the 4P concept of the marketing mix and its individual parts. The second chapter of the bachelor thesis is dedicated to explaining terms as brand, brand identity and positioning. Practical part focuses on the introduction of the group and its brands …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá podnikaním skupiny Clarins na českom a slovenskom trhu. V prvej kapitole teoretickej časti je definovaný marketingový mix v koncepcii 4P a jeho jednotlivé súčasti. Druhá kapitola bakalárskej práce je venovaná vysvetleniu pojmov brand, identita značky a positioning. Praktická časť sa zaoberá predstavením skupiny a pod ňu patriacich značiek a detailne popisuje ich sortiment …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71096
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2017
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Jan Fuchs
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71096
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Budinská Budinská -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Martina Mičianová -
Marketingová komunikácia firmy Bezpa Consult
Marta Najdeková