Tatiana Titková

Bakalářská práce

Podnikanie skupiny Clarins na českom a slovenskom trhu

Podnikanie skupiny Clarins na českom a slovenskom trhu
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá podnikáním skupiny Clarins na českém a slovenském trhu. V první kapitole teoretické části je definován marketingový mix v koncepci 4P a jeho jednotlivé součásti. Druhá kapitola bakalářské práce je věnována vysvětlení pojmů brand, identita značky a positioning. Praktická část se zabývá představením skupiny a pod ní patřících značek a detailně popisuje jejich sortiment. Práce …více
Abstract:
The bachelor thesis is focuses on entreptreneurship of the Clarins Group on the Czech and Slovak market. The first chapter of the theoretical part defines the 4P concept of the marketing mix and its individual parts. The second chapter of the bachelor thesis is dedicated to explaining terms as brand, brand identity and positioning. Practical part focuses on the introduction of the group and its brands …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá podnikaním skupiny Clarins na českom a slovenskom trhu. V prvej kapitole teoretickej časti je definovaný marketingový mix v koncepcii 4P a jeho jednotlivé súčasti. Druhá kapitola bakalárskej práce je venovaná vysvetleniu pojmov brand, identita značky a positioning. Praktická časť sa zaoberá predstavením skupiny a pod ňu patriacich značiek a detailne popisuje ich sortiment …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2017
  • Vedoucí: Petr Cimler
  • Oponent: Jan Fuchs

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71096

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod