Determining the level of decision-making skills between students of the humanities and technical fields of study. – Mgr. Tereza Hošťálková
Mgr. Tereza Hošťálková
Diplomová práce
Determining the level of decision-making skills between students of the humanities and technical fields of study.
Determining the level of decision-making skills between students of the humanities and technical fields of study.
Anotace:
Cílem této studie byla explorace možných rozdílů v rozhodovacích schopnostech mezi studenty humanitních a studenty technických oborů. Tyto rozdíly se zkoumaly na vzorku 200 respondentů ze dvou brněnských univerzit pomocí tří psychodiagnostických metod: Rozhodování v časovém stresu, nově zkonstruovaný Test kognitivních a rozhodovacích procesů a americký subjektivní Dotazník rozhodovacích stylů, který …víceAbstract:
The purpose of this study was the exploration of possible differences between students of humanities and students of technical fields of study. This research was collected from 200 respondents of two universities in Brno. Three psycho-diagnostic methods were used: Decision-making in time of stress, new constructed Cognitive Process and Decision-Making Test and American subjective Questionnaire of Decision …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dog05/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2014
- Vedoucí: doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOŠŤÁLKOVÁ, Tereza. \textit{Determining the level of decision-making skills between students of the humanities and technical fields of study.}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/9mpqpu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie