Firemní kultura ve vybrané společnosti – Thanh Tung Ha Thuc
Thanh Tung Ha Thuc
Bakalářská práce
Firemní kultura ve vybrané společnosti
Firemní kultura ve vybrané společnosti
Anotace:
Cílem práce je obecně vysvětlit, co firemní kultura znamená a seznámit čtenáře s Firemní kulturou společnosti Nike. V úvodní části je definována firemní kultura obecně, popsány rysy silné firemní kultury, determinanty vlivů, typy firemních kultur, firemní identita a etika, nastíněna typologie firemních kultur, dimenze národních kultur a modelové přístupy. Druhá část se zabývá charakteristikou společnosti …víceAbstract:
The goal of the thesis is to generally describe the meaning of company culture and introduce the readers to the company culture of Nike. The beginning of the thesis defines the company culture generally, describes the criteria of a strong company culture, determinants of influence, types of company cultures, company identity, company ethics, typology of company cultures, dimensions of national cultures …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69499
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2017
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Michal Brabec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69499
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
Assessment of communication processes in a selected company.
Nursultan Turganbaev -
Datamining and its exploitation for effective Loyalty Programs within company,s Business Model
Dalibor Hlava -
The Secrets of Communication
Sabina-Mariana Ciucu -
IMC within the selected company, business plan
Klára Petrovská -
COMMUNICATION FLOWS IN VIRTUAL IT TEAMS: CHALLENGES AND WAYS TO STREAMLINE ON THE USE CASE OF “ORACLE” CORPORATION
Aliaksandr Shylko -
Organizační architektura nadnárodní společnosti Nike
Simona Braunsteinová -
Western foreigners experiencing South Korean company culture: An evaluation of non-fictional expatriate literature
Dominika MEŇHERTOVÁ