Bc. Ludvík Děcký
Master's thesis
Pozorování v marketingovém výzkumu
Observation in Marketing Research
Abstract:
Diplomová práce se zabývá otázkami, jak v marketingovém výzkumu použít techniku pozorování a jak zjištěná data efektivně využít. V teoretické části je prostor věnován problematice spotřebitelského chování, rozhodování a vlivů, které na spotřebitele působí a prostor je věnován také problému volby. Autor se také zabývá marketingovým výzkumem, jeho náležitostem, zvláště kvalitativnímu výzkumu. Zároveň …moreAbstract:
This master´s thesis deals with questions of how to use the observation technique in marketing research and how to use acquired data effectively. In the theoretical part, the author addresses the issue of consumer behavior, decision-making, influences affecting the consumers and the problem of choice. The author also deals with marketing research, its essentials, especially the qualitative research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ryuf1/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2020
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication