Filozofický rozměr literárního příběhu: uplatnění literárního příběhu v programu Filozofie pro děti – Lenka MACKŮ
Lenka MACKŮ
Diplomová práce
Filozofický rozměr literárního příběhu: uplatnění literárního příběhu v programu Filozofie pro děti
The Philosophical Dimension of a Story: Using the Story in Philosophy for Children Program
Anotace:
Tato práce se soustředí na nalézání a pedagogické uchopení filozofického rozměru literárních příběhů, se zvláštním zřetelem k dětským příběhům. Dále se zabývá možnostmi využití literárních příběhů v programu Filozofie pro děti. S využitím poznatků z literární vědy a publikací popisujících varianty využití příběhu v programu Filozofie pro děti, dospívá tato práce k obecnější definici filozofického rozměru …víceAbstract:
The thesis is focused on finding the philosophical dimension of a story, with respect to stories for children. It is also concerned with the variable possibilities how to use stories in the Philosophy for Children dialogue. Using the knowledge of literally science and using the articles about the role of story in Philosophy for Children, the thesis elaborates the definition of the philosophical dimension …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2010
Zveřejnit od: 30. 3. 2010
Identifikátor:
12801
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ludmila Muchová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACKŮ, Lenka. \textit{Filozofický rozměr literárního příběhu: uplatnění literárního příběhu v programu Filozofie pro děti}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Teologická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/9n1f82/.
Jak správně citovat práci
MACKŮ, Lenka. Filozofický rozměr literárního příběhu: uplatnění literárního příběhu v programu Filozofie pro děti. Č. Bud., 2010. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Filozofie pro děti jako nástroj implementace talk-intensive pedagogy do českých základních škol
Ivo Rozmahel -
Filozofie pro děti jako metoda osobnostního rozvoje dítěte
Lenka Doležalová -
Náměty pro globální rozvojové vzdělávání dětí mladšího školního věku s využitím pedagogického přístupu Filozofie pro děti
Eva ŠTĚPÁNOVÁ -
Rozvoj kompetence k řešení problémů na kurzech Filozofie pro děti a Výchovy zážitkem
Richard Macků -
Instrumentální obohacování a Filozofie pro děti - programy pro podporu rozvoje kritického a kreativního myšlení
Jaroslav KABELE -
Instrumentální obohacování a Filozofie pro děti - programy pro podporu rozvoje kritického a kreativního myšlení
Jaroslav KABELE -
PRAXE FILOZOFIE PRO DĚTI V ZŠ A MŠ DUBNÉ VE SROVNÁNÍ S PRAXÍ FILOZOFIE PRO DĚTI V DĚTSKÉM DOMOVĚ BORŠOV NAD VLTAVOU
Martina VAŇKOVÁ -
Zkušenosti učitelů prvního stupně základní školy s přístupem "Filozofie pro děti"
Kateřina Jágerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva