Bc. Milena Ivakinová

Master's thesis

Marketingový audit ve finanční instituci

Marketing Audit in a Financial Institution
Abstract:
V dnešním dynamickém tržním světě je náročné být na trhu úspěšnou firmou. Nastavené strategie a vize firem nemusí být vždy efektivní. Marketingový audit pomáhá managementu se zmapováním firemních procesů, jelikož úkolem marketingového auditu je analýza firemní strategie i zvolených postupů. V rámci cílů práce se předpokládala hypotéza rizika nejednotného marketingu finanční instituce. Na základě literární …more
Abstract:
All companies find it difficult to become successful in today's dynamic market environment. Strategies and visions set up by companies are not necessarily always effective. Marketing audit is used by the management as a vehicle for mapping of corporate processes. Marketing audit is targeting the analysis of corporate strategy and applied processes. The hypothesis of this piece of work supposes the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2019
  • Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Reader: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication