Bc. Milena Ivakinová

Diplomová práce

Marketingový audit ve finanční instituci

Marketing Audit in a Financial Institution
Anotace:
V dnešním dynamickém tržním světě je náročné být na trhu úspěšnou firmou. Nastavené strategie a vize firem nemusí být vždy efektivní. Marketingový audit pomáhá managementu se zmapováním firemních procesů, jelikož úkolem marketingového auditu je analýza firemní strategie i zvolených postupů. V rámci cílů práce se předpokládala hypotéza rizika nejednotného marketingu finanční instituce. Na základě literární …více
Abstract:
All companies find it difficult to become successful in today's dynamic market environment. Strategies and visions set up by companies are not necessarily always effective. Marketing audit is used by the management as a vehicle for mapping of corporate processes. Marketing audit is targeting the analysis of corporate strategy and applied processes. The hypothesis of this piece of work supposes the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace