Lifestyle and consumer culture – Bc. Alissa Oparina
Bc. Alissa Oparina
Master's thesis
Lifestyle and consumer culture
Lifestyle and consumer culture
Anotácia:
Papír odhaluje vztah mezi pojmy životní styl a spotřební kultury. Je uvedena definice pojmu "životní styl", je uveden jeho obsah. Zvažují se rovněž koncepce kultury a chování spotřebitelů. Podstata spotřebitelské infrastruktury je vysvětlena. Článek uvádí výsledky studie propojující životní styl s kulturou konzumace alkoholu na území Ruské Federace.Abstract:
The paper reveals the relationship between the concepts of lifestyle and consumer culture. The definition of the concept of «lifestyle» is given, its content is disclosed. The concepts of culture and consumer behaviour are also considered. The essence of consumer infrastructure is explained. The article presents the results of a study linking the lifestyle with the culture of alcohol consumption in …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f6i2k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2020
- Vedúci: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Iuliia Dubrovna -
Lifestyle and Consumer Culture: “Freelance as a new form of lifestyle”
Hanna Nimchuk -
Lifestyle and Consumer Culture
Kristine Sulakadze -
Consumer Trends and Lifestyle
Mariami Nemstsveridze -
The contributions of educational trips to Britain, of teaching English and understanding English Culture
Lorraine VITÁMVÁSOVÁ