Veronika BRABCOVÁ

Master's thesis

Srovnání úrovně rozvinutí didaktických kompetencí učitelů 1. stupně ve třídách s programem Začít spolu a v běžných třídách.

Comparison of levels of development of teacher´s didactic competencies in Primary classes that use Step by step with common classes.
Abstract:
Předložená diplomová práce se zabývá didaktickými kompetencemi učitelů, zaměřenými na primární vzdělávání žáků. Hlavním záměrem této práce je zmapovat a následně porovnat tyto kompetence u učitelů běžných tříd a učitelů, kteří působí ve třídách se vzdělávacím programem Začít spolu. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a empirické.Teoretická část pojednává o profesních standardech a didaktických …more
Abstract:
The presented diploma thesis deals with didactic compentencies of teacher focusing on Primary education. The main aim of this thesis is to map and to compare the skills of teachers in common classes with teachers working in classes that use Step by Step. The diploma thesis consists of theoretical and empirical section.The theoretical section deals with the professional standards and competencies of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Pavla Soukupová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BRABCOVÁ, Veronika. Srovnání úrovně rozvinutí didaktických kompetencí učitelů 1. stupně ve třídách s programem Začít spolu a v běžných třídách.. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická