Jana Skřivánková

Bachelor's thesis

Spokojenost zákazníka vybraného podniku

Customer satisfaction of selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků vybraného podniku a následným využitím výsledků v praxi. Teoretická část představuje základní pojmy související s podnikem, spokojeností zákazníka a jejím měřením. Metodologická část uvádí konkrétní metody sběru a vyhodnocování dat využité v této práci. V praktické části je identifikován výzkumný vzorek na základě demografických údajů, …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with measurement of customer satisfaction of selected company and its subsequent use in practice. The theoretical part describes terms related with company, customer satisfaction and its measurements. Methodological part introduces data collection and data evaluation methods used in this thesis. The practical part identifies research sample based on demographic information …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. David Schüller, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Business Management / Business Management