Tereza OŽVOLDOVÁ

Diplomová práce

Obchodní domy jako fenomén doby meziválečné na Moravě a ve Slezsku

Department stores as a phenomenon of the interwar period in Moravia and Silesia
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na obchodní domy na Moravě a ve Slezsku z meziválečných let. Zlatý věk první republiky umožnil mimořádný rozvoj obchodního podnikání, až bylo možné se s obchodním domem setkat téměř v každém městě. Práci lze rozdělit na část historickou a uměleckohistorickou. První kapitoly sledují vznik obchodního domu jako prodejní jednotky a jeho pozvolné prosazování až konjunkturu v …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on department stores in Moravia and Silesia of the interwar period. A golden age of the First Czechoslovak Republic enabled an exceptional growth of the business, till it was possible to encounter a department store in almost every city. The thesis may be divided into historical and art historical parts. The first chapters pursue the birth of a department store as a retail …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. PhDr. Pavel Zatloukal

Citační záznam

Jak správně citovat práci

OŽVOLDOVÁ, Tereza. Obchodní domy jako fenomén doby meziválečné na Moravě a ve Slezsku. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Dějiny umění / Dějiny umění