Design a konstruování v technickém vzdělávání na ZŠ – Bc. Ingrid VÁCOVÁ
Bc. Ingrid VÁCOVÁ
Master's thesis
Design a konstruování v technickém vzdělávání na ZŠ
Design and construction in technical education in elementary school
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá popisem a realizací oblastí designu a konstruování v rámci výuky technické výchovy na základních školách. Práce popisuje transformaci technického vzdělávání v ČR a jeho aktuální pojetí. Zabývá se možnostmi rozvoje konstrukčních dovedností a technické gramotnosti mimo jiné s využitím digitálních technologií za účelem sběru a zpracování dat. Součástí práce je také soubor námětů …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on describing and implementing design and construction in technical education in elementary schools. It discusses how technical education has evolved in the Czech Republic over the past years, as well as its current state. It defines the ways to evolve construction skills and technical literacy using among other things digital technologies for the sake of data extraction …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jan Krotký, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÁCOVÁ, Ingrid. Design a konstruování v technickém vzdělávání na ZŠ. Plzeň, 2022. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Lower Secondary School Teacher Training / BITENZ20, Lower Secondary School Teacher Training in the Physics
Práce na příbuzné téma
-
Digitální technologie ve vzdělávání. Omezení možností digitálních technologií technickými a přenosovými podmínkami v učebnách.
Jiří Drahorád -
Technické didaktické prostředky a digitální technologie ve výuce odborného předmětu Péče o zemědělskou techniku
Petr VANĚK -
Adaptace učitelů na digitální technologie ve výuce na základních a středních školách
Marek Peřich -
Energetická gramotnost na základních a středních školách
Jan DOTISK -
Svět práce - Finanční gramotnost
Hana BUČKOVÁ -
Počítačová gramotnost učitelů matematiky
Lucie DOHNALÍKOVÁ -
Finanční gramotnost žáků druhého stupně ZŠ
Pavel ŠUSTR -
Digtální gramotnost žáků základních škol na 2. stupni
Adam BURĎÁK