Komunikační strategie vybraných firem na Instagramu – Bc. Petr Zdrojewski
Bc. Petr Zdrojewski
Master's thesis
Komunikační strategie vybraných firem na Instagramu
Communication strategies of chosen companies on Instagram
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na fenomén posledních let - vizuální sociální síť Instagram, která se stala účinným nástrojem pro marketingovou komunikaci. Cílem práce je pochopení tohoto dynamického a rychle měnícího se virtuálního prostředí a následné využití specifických komunikačních prvků v podnikatelských strategiích. Výzkum obsahuje nejnovější zdroje, které lépe přiblíží problematiku chování na …moreAbstract:
This master's thesis is focused on the phenomenon of recent years - visual social site Instagram which approved that it could be effective tool for marketing communication. The aim of a thesis is understanding of this dynamic and fast changing virtual environment and then using of each elements in different company strategies. The research contains the latest data sources which better zoom in problematics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zdrojewski, Petr. Komunikační strategie vybraných firem na Instagramu. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Theses on a related topic
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights