Analýza marketingového mixu firmy AlfaZ – Pavla AMBROŽOVÁ
Pavla AMBROŽOVÁ
Diplomová práce
Analýza marketingového mixu firmy AlfaZ
Analysis of marketing mix of a MADETA a. s. company
Anotace:
Zkoumala jsem, zdali je marketingový mix vybraného podniku efektivní.Abstract:
I examined, if this marketing mix is effective.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2014
- Vedoucí: Mgr. Jana Červinková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
AMBROŽOVÁ, Pavla. Analýza marketingového mixu firmy AlfaZ. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Dundáčková -
Analýza marketingového mixu firmy MADETA a. s.
Pavla AMBROŽOVÁ -
Návrh marketingového mixu společnosti MADETA, a.s.
Dana Řádová -
Analýza marketingového mixu podniku Madeta a.s.
Iveta Fuková -
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Madeta a.s.
Michaela Hadačová -
Koncept distribuce vozů Škoda Auto a.s. vyráběných ve Volkswagen Slovakia a.s. do české distribuční sítě.
Artur Sakhan -
Spolehlivost a kvalita dodávek elektrické energie v ČEZ Distribuce, a.s.
Jana Srnová -
Problematika obsazování technických pozic ve společnosti ČEZ Distribuce, a. s. a ČEZ Distribuční služby, s. r. o.
Markéta Tyrnová