Son-Rise program z pohledu rodičů dítěte s PAS a z pohledu asistentky dítěte – Lenka BABJAROVÁ
Lenka BABJAROVÁ
Bakalářská práce
Son-Rise program z pohledu rodičů dítěte s PAS a z pohledu asistentky dítěte
The Son-Rise Program in the Czech Republic from the perspective of the specialists and the parents of children with ASD.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na popis Son-Rise programu a jeho využití v praxi. V teoretické části jsou v úvodu obecně popsány poruchy autistického spektra. Následuje stručný výčet a charakteristika vybraných technik práce s osobami s PAS. Třetí kapitola obsahuje popis Son-Rise programu, jeho základní principy. Praktická část zahrnuje autorčino pozorování vlastní práce s dítětem v Son-Rise herně a …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on The Son-Rise Program description and its application in practice. In the introduction of theoretical part there are generally described Autism Spectrum Disorders followed by summary and characteristics of chosen intervention techniques used for people with ASD. The third chapter contains description of The Son-Rise Program and its basic principles. Practical part of thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BABJAROVÁ, Lenka. Son-Rise program z pohledu rodičů dítěte s PAS a z pohledu asistentky dítěte. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciálně pedagogická andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostický proces poruch autistického spektra: Pohled rodičů a odborníků
Kateřina Paříková -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Význam nekódujících oblastí lidského genomu v patogenezi poruch autistického spektra
Tereza Totková -
Další vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti poruch autistického spektra
Pavla Vaňková -
Individuální integrace dětí s PAS (poruchy autistického spektra) v prostředí sportovní Mateřské školy
Sylva RECOVÁ -
Vliv terapie Son-Rise Program(R) na rozvoj dětí s poruchami autistického spektra
Marie MITAŠOVÁ -
Využití Son-Rise Programu pro rozvoj sociálních dovedností u jedinců s poruchou autistického spektra
Zuzana Zemánková -
Principy a pozitivní účinky programu Son-Rise u dítěte s poruchou autistického spektra
Tereza Veselá
Název
Vložil
Vloženo
Práva