Vzdělávání dítěte s příznaky ADHD v mateřské škole pohledem pedagogického sboru – Barbora KLUZOVÁ
Barbora KLUZOVÁ
Bakalářská práce
Vzdělávání dítěte s příznaky ADHD v mateřské škole pohledem pedagogického sboru
Education of a child with ADHD symptoms in pre-school education from the perspective of the teaching staff
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá pohledem pedagogického sboru na vzdělávání dětí s příznaky syndromu ADHD v mateřské škole. V teoretické části je charakterizován vývoj dítěte v předškolním věku, konkrétně se zabývá kognitivním, motorickým a emocionálním vývojem. Dále je popsán syndrom ADHD, jeho charakteristika, projevy, příčiny vzniku, diagnostika, přidružené choroby a také možnosti léčby. Důležitou …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the perspective of the teaching staff on educating children with symptoms of ADHD in pre-school education. The theoretical part characterizes the development of children in preschool age, specifically addressing cognitive, motor, and emotional development. Furthermore, it describes the ADHD syndrome, its characteristics, manifestations, causes, diagnosis, associated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Vavrušková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLUZOVÁ, Barbora. Vzdělávání dítěte s příznaky ADHD v mateřské škole pohledem pedagogického sboru. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv hlasové výchovy na děti s poruchou pozornosti
Gabriela Neveselá -
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková -
Současné pojetí pohádek u dětí předškolního věku z pohledu speciálního pedagoga
Sára MEDKOVÁ -
Efektivní komunikace pedagoga s dítětem předškolního věku v tradičním vzdělávání a v lesních mateřských školách
Martina Veselská -
VLIV OSOBNOSTI PEDAGOGA NA DĚTI PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU
Libuše PRÁŠILOVÁ -
Využití dětské kresby v práci speciálního pedagoga u dětí předškolního věku
Veronika MORYSOVÁ -
Role pedagoga ve vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v předškolním věku.
Simona FILIPOVÁ -
Problematika rozvoje řeči předškolního dítěte z hlediska spolupráce preprimárního a speciálního pedagoga
Aneta URBIŠOVÁ