Zhodnocení zvolené destinace na trhu cestovního ruchu v České republice - Bělorusko – Nikita Filatov
Nikita Filatov
Bakalářská práce
Zhodnocení zvolené destinace na trhu cestovního ruchu v České republice - Bělorusko
Assessment of Chosen Destination on Tourist Industry Market in the Czech Republic - Belarus
Anotace:
Tato práce je zaměřena na problematiku konkrétní destinace na trhu cestovního ruchu v České republice. Zvolenou destinací je Bělorusko. Cílem práce je zhodnocení destinace na trhu cestovního ruchu. V teoretické části se práce zabývá vymezením základních pojmů jako cestovní ruch, jeho druhy a formy, účastníci cestovního ruchu, destinace cestovního ruchu atd.. Dále v praktické části je provedena analýza …víceAbstract:
This bachelor work is focused on the chosen destination question on the tourist industry market in the Czech Republic. The chosen destination is Republic of Belarus. The aim of this work is to evaluate the destination on the industry market. The theoretical part defines basic information and general specifics as tourism, its types and forms, tourism participants, tourism destinations etc.. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FILATOV, Nikita. \textit{Zhodnocení zvolené destinace na trhu cestovního ruchu v České republice - Bělorusko}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/9oouxe/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
The Phenomenon of Euroscepticism – A Comparative Analysis of the Federal Republic of Germany and the Czech Republic
Henner Brandes -
Hodnotenie konkurencieschopnosti destinácie Česká republika
Barbora Krausová -
Česká republika a Evropská unie
Filip Sedláček -
Česká republika a Evropská unie
Martin Navrátil -
Česká republika v nabídce vybraných cestovních kanceláří v Číně
Marie ŠKORPÍKOVÁ -
Imigrační politika Evropské unie a Česká republika
Natália Lukšová -
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
Jitka Podzemská -
Česká republika jako destinace cestovního ruchu pro segment mladých Rusů
Liliya Neyman
Název
Vložil
Vloženo
Práva