The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior – Ruijie Yan
Ruijie Yan
Bakalářská práce
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
Vliv sociálních médií na spotřební chování čínských spotřebitelů v oblasti luxusního zboží
Anotace:
Vzhledem k rychlému růstu sociálních médií v posledních letech a jejich rostoucímu vlivu na chování spotřebitelů je pro luxusní značky zásadní pochopit, jak efektivně komunikovat s čínskými spotřebiteli prostřednictvím platforem sociálních médií. Tato práce zkoumá vliv sociálních médií na spotřební chování čínských spotřebitelů v oblasti luxusu s cílem poskytnout interaktivní a informativní obsah pro …víceAbstract:
With the rapid growth of social media in recent years and its increasing influence on consumer behavior, it is crucial for luxury brands to understand how to effectively engage with Chinese consumers through social media platforms. This thesis examines the impact of social media on Chinese consumers' luxury consumption behavior in order to provide interactive and informative content to effectively …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91088
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2023
- Vedoucí: Andrea Escobar Rios
- Oponent: Yadira Ixchel Martínez Pantoja
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91088
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
How can Chinese sportswear and equipment brands use ethnocentrism to attract young Chinese consumers?
Wenkai Su -
Conspicuous consumption of young Chinese consumers
Lingling Zhang -
Chinese consumers' purchasing motivation of luxury products online
Xinyu Liu -
NHL Entry into the Chinese Market
Ladislav Liška -
Online shopping preferences of young Chinese and Czech consumers
Jiacheng Yang -
Multinationals Marketing Strategy in the Chinese Market
Lukáš Krupka -
A Comparison of the Chinese and German Digital Marketing Markets
Yedeli Baideili -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova