Výuka čtení na počátku školní docházky – Mgr. Soňa Hemalová
Mgr. Soňa Hemalová
absolventská práce studenta CŽV
Výuka čtení na počátku školní docházky
Teaching reading at the beginning of school
Anotácia:
Závěrečná práce se zaměřuje na přehled současných metod používaných ve výuce elementárního čtení. Teoretická část práce obsahuje přehled několika vybraných slabikářů z naší historie a také přehled vývoje výukových metod čtení z historie až po současnost. Praktickou část tvoří sborník k výuce jednotlivých hlásek. Výzkumná část práce obsahuje šetření, zda je možné využít sborník k výuce elementárního …viacAbstract:
The final thesis focuses on an overview of current methods used in the teaching of elementary reading. The theoretical part of the work contains an overview of several selected syllabaries from our history as well as an overview of the development of teaching methods of reading from history to the present. The practical part consists of a collection for teaching individual voices. The research part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Jana Johnová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEMALOVÁ, Soňa. \textit{Výuka čtení na počátku školní docházky}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Science, Humanities and Education. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/9ork50/.
Jak správně citovat práci
Hemalová, Soňa. Výuka čtení na počátku školní docházky. Liberec, 2022. závěrečná práce (). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and Educationceloživotní / odbor:
Další vzdělávání pedagogických pracovníků / Rozšiřující studium učitelství pro 1. st. ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Živá toponyma v městské části Brno-Tuřany
Alexandr Burian -
Živá toponymie ve Valticích
Ludmila Rakovská -
Návrh a realizace projektu ze zdrojů EU Živá škola-živá voda v obci Modrá
Lenka TURECKÁ -
Živá instalace 1948-1968-2018 (Letní projekt '8', divadlo Continuo)
Lenka Řezníčková -
Živá knihovna - multimediálny projekt pre brnenskú skupinu Amnesty International
Nikola Sadloňová -
Subjektivně vnímaný postoj žáků vůči meziskupinovému kontaktu probíhajícímu v rámci vzdělávacího programu Živá knihovna
Vladimír Matoušek -
Podpůrné aspekty u pozůstalých vyrovnávajících se se smrtí blízkého člověka
Alžběta Slavík Živá -
Živá periodická soustava prvků
Veronika BAKOŠOVÁ