Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele – Andrea Bartošová
Andrea Bartošová
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele
Consumer buying behavior
Anotace:
Cílem práce je zjistit, jaké faktory ovlivňují spotřebitele nejvíce při koupi produktů určených ke kempování, a zda se nacházejí rozdíly mezi rozhodováním žen a mužů. Nejprve jsou probrána teoretická východiska spotřebitelovy černé skříňky v podobě kulturních, sociálních, osobních a psychologických faktorů a kupní rozhodovací proces spotřebitele. Práce se zároveň soustřeďuje i na segmentaci a marketingový …víceAbstract:
The aim of this thesis is to discover which factors influence consumers the most while buying products intended for camping, and if men and women decide differently. At first are discussed theoretical possibilities of consumer´s black box in the form of cultural, social, personal and psychological factors and purchase decision process of consumers. Thesis is also focused on segmentation and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior in sugar free beverage market in China
Zixuan Wang -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Influencer marketing v moderním komunikačním mixu
Valeriia Udalova -
Pivo v ČR. Marketing, preference spotřebitele.
Kateřina Málková -
Segmentace na trhu bezlepkových potravin
Tereza Fendrychová -
Segmentace spotřebitelů esportu v České republice
Lucie Červená -
Segmentace spotřebitelů na trhu potravin
Pavlína Pechová
Název
Vložil
Vloženo
Práva