Využití metody CLIL ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ – Bc. Linda Wirthová
Bc. Linda Wirthová
Diplomová práce
Využití metody CLIL ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ
The Application of a CLIL Method in Geography Lessons in Lower Secondary Education
Anotace:
Diplomová práce zkoumá potenciál integrace zeměpisu s jinými předměty na základě mezipředmětových vztahů a specificky se zaměřuje na propojení zeměpisu a anglického jazyka pomocí metody CLIL (Content and Language Integrated Learning). Práce analyzuje jednotlivé prvky CLILu a možnosti jejich aplikace v zeměpisné výuce. Zvažuje také potenciál implementace této metody do výuky na 2. stupni ZŠ a s tím …víceAbstract:
The diploma thesis studies the integration of geography with other subjects through cross-curricular links, with a specific emphasis on teaching and learning geography in English using the CLIL (Content and Language Integrated Learning) method. It analyses individual elements of CLIL and their potential application in geography lessons. Moreover, the thesis discusses the implementation of this method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Tomáš Bendl
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Wirthová, Linda. Využití metody CLIL ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ. Liberec, 2024. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / anglický jazyk - zeměpis
Práce na příbuzné téma
-
Výuka pomocí CLIL metody v hodině zeměpisu
Tuyet Nhung NGUYEN -
Užití metody CLIL pro zpracování vybraných témat z fyziologie člověka na 2. stupni základní školy
Denisa NOVOTNÁ -
CLIL: témata výchovy k občanství ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy
Monika VAISSADE -
Vliv užití metody CLIL ve výuce přírodopisu na 2. stupni základní školy na úroveň osvojených znalostí a dovedností
Natálie HARTLOVÁ -
Analýza francouzské učebnice Histoire-Géographie z hlediska mezipředmětových vazeb
Marie Kostková -
Integrovaná výuka matematiky a zeměpisu
Marika HAMROVÁ -
Vliv online výuky na jazykové dovednosti studentů oboru Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Michaela Minářová -
Názory učitelů na výuku cizích jazyků se zaměřením na anglický jazyk u žáků 1. stupně základních škol
Anita Čechová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
19. 4. 2024