Analýza zákazníků - odběratelů ve společnosti Gama ocel, s.r.o. – Veronika VOŘÍŠKOVÁ
Veronika VOŘÍŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza zákazníků - odběratelů ve společnosti Gama ocel, s.r.o.
Analysis of customers in Gama ocel
Anotácia:
Bakalářská práce řeší problematiku odběratelských vztahů ve společnosti Gama ocel, s.r.o. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy související s tématem. V praktické části je provedena analýza struktury odběratelů. Na základě výsledků analýzy jsou odběratelé kategorizováni a každé kategorii je doporučen způsob komunikace vedoucí k zefektivnění uspokojování jejích požadavků. Dále jsou společnosti doporučeny …viacAbstract:
Bachelor thesis solves the issues of customer relations in Gama ocel, s.r.o. The theoretical part explains the conceptions related to the topic. In the practical part is maked analysis of customer structure. Based on the results of the analysis, customers are categorized and for each category is recommended way of communication leading to more effective satisfaction of its claims. Furthermore, for …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
21630
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOŘÍŠKOVÁ, Veronika. Analýza zákazníků - odběratelů ve společnosti Gama ocel, s.r.o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na cestovní ruch
Zuzana Benešová