Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ – Ing. Monika WRÓBLEWSKÁ
Ing. Monika WRÓBLEWSKÁ
Diplomová práce
Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ
The concept of verbal evaluation and grading at the 1st level of elementary school
Anotace:
Tématem diplomové práce je Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1.stupni ZŠ. V práci je uvedena teorie potřebná k pochopení školního hodnocení a jeho typů a forem. V praktické části probíhalo výzkumné šetření formou dotazníku a rozhovoru na dvou ZŠ. Cílem práce bylo zjistit využívání slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1. stupni základní školy. S tímto cílem se pojí výzkumné otázky …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is the concept of verbal evaluation and grade evaluation in the 1st grade of elementary school. The thesis presents the theory needed to understand school evaluation and its types and forms. In the practical part, a research investigation took place in the form of a questionnaire and an interview at two primary schools. The aim of the work was to find out the use of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2023
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WRÓBLEWSKÁ, Monika. Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Slovní hodnocení na 1. stupni ZŠ a jeho informativní a komunikační funkce
Jana KLEINOVÁ -
HODNOCENÍ INHIBIČNÍ FUNKCE A ONLINE ŘÍZENÍ POHYBU DĚTÍ MLADŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU
Filip ŠINCL -
Motivační funkce hodnocení u žáků základních škol
Emil MORAV -
Názory rodičů na funkce školní družiny
Nikola Brodská -
Alternativní formy hodnocení žáka na prvním stupni základní školy
Lucie Čermáková -
Metody a formy hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Andrea Kalousová -
Výzkum postojů žáků a rodičů souvisejících s realizací alternativní formy hodnocení žáků
Monika Kulasová -
Hodnocení a klasifikace studentů kombinované formy studia na vysokých školách
Veronika Šticová