Metody a formy hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ – Andrea Kalousová
Andrea Kalousová
Diplomová práce
Metody a formy hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Methods and forms of assessment of pupils in the primary school
Anotace:
Diplomová práce s názvem Metody a formy hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ popisuje způsoby hodnocení, jež jsou využívány při vyučovacím procesu na základních školách. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou.Teoretická část práce definuje pojem hodnocení. Vychází z hodnocení obecného postupně k hodnocení školnímu a stanovuje jeho cíl v souvislosti se vzdělávacím programem základních škol. Charakterizuje …víceAbstract:
Diploma Dissertation called Methods and forms of assessment of pupils in the primary school describe evaluation which is used for education in the primary school. Thesis is divided in theoretic and practical parts. Definition of term evaluation is in theoretic part. It is based on general rating from which is derives school evaluation. There is also describe the aim of school evaluation linked into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4831
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Marta Faberová, CSc.
- Oponent: Mgr. Martin Skutil, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
The Role of English in Parents' Choice of Primary School
Pavlína Zedníková -
Implementing and using i-school in conditions of primary school Mánesova Otrokovice
Martina Rozumková -
Assessing Writing of Dyslexic Learners at Primary School
Josef Dastych -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Using game-like activities as a replacement of textbooks in English language lessons at Primary School
Dominika Slabá -
Methods of Using TPR at Upper-primary School Level
Kalužová Kalužová
Název
Vložil
Vloženo
Práva