Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ – Bc. Jan Moudrý
Bc. Jan Moudrý
Diplomová práce
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Self-guided Learning and Vocabulary Learning Strategies in Lower Secondary School Learners
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na schopnost autoregulace procesu osvojování slovní zásoby v cizím jazyce u žáků 2. stupně základní školy. Práce popisuje základní faktory ovlivňující proces učení, především motivaci, cíle a význam návyků. Dále představuje relevantní výstupy RVP, včetně výstupů klíčové kompetence k učení. Poté stručně uvádí strategie učení se cizímu jazyku a určité techniky pro osvojování …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the ability of lower secondary school learners to self-regulate their process of learning vocabulary in another language. The thesis describes the basic factors influencing the learning process – mainly motivation, goals and maintaining habits. It also presents relevant Framework Educational Programme outcomes including those for the key learning competencies. Then it …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7343
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2022
- Vedoucí: Mgr. David Ryška
- Oponent: PhDr. Věra Tauchmanová, M.A., Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 9. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk a literatura, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - německý jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Academic Motivation in Self-Regulated Learning of University Students in Connection with Perceived Academic Performance
Monika Řičicová -
The Use of Smartphones for Informal Learning Outside the Classroom
Pavla Březinová -
Helping the learner to develop their vocabulary learning strategies
Almagul Shakirova -
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Vocabulary Learning Strategies of Adult Students of English
Andrea Šimečková -
Presenting Vocabulary Learning Strategies to Lower-Secondary School Learners – Action Research
Pavel Nikl
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
28. 9. 2022
Kohout, J.
28. 9. 2022