Analýza lokálního konkurenčního prostředí rozhlasové stanice "Rádio Dobrý den" – Tomáš Hasil
Tomáš Hasil
Master's thesis
Analýza lokálního konkurenčního prostředí rozhlasové stanice "Rádio Dobrý den"
Analysis of competitive local radio station "Rádio Dobrý den"
Anotácia:
Práce pojednává o trhu rozhlasových stanic v městě Liberec se zaměřením na analýzu konkurence v této oblasti. Teoretický základ obsahuje strukturální analýzu odvětví, matici BCG a Porterův model působení pěti konkurenčních sil. Praktická část se zabývá analýzou lokálního rádia Dobrý Den a navrhuje strategii a cíle do dalších let. Jednou z dílčích částí práce je marketingový výzkum, jehož smyslem bylo …viacAbstract:
Work is dealing with market of radio stations in Liberec with focus on analysis of the competition in this region. Theoretic base include structural analysis of branches, BCG matric and Porter's five forces model. Practical part is dealing with analysis of local radio station "Dobrý den" and suggests strategy and goals for years to come. One of the partial part is marketer research, whose point is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30040
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2012
- Vedúci: Oldřich Vávra
- Oponent: Milan Bouška
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30040
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Využití kvalitativních výzkumů a prvků designu služeb v prostředí rozhlasové stanice
Bedřich Musil -
Výzkum hudebního vkusu posluchače soukromé rozhlasové stanice AZ
Andrea ČÁSLAVSKÁ