How to Make Positive Climate in Heterogeneous Classes – Mgr. Ladislava Bílková, Ph.D.
Mgr. Ladislava Bílková, Ph.D.
Master's thesis
How to Make Positive Climate in Heterogeneous Classes
How to Make Positive Climate in Heterogeneous Classes
Abstract:
Anotace Bílková, L. How to Make a Positive Climate in Hetorogeneous Classes, Diplomová práce. Brno: MU, 2007, s. 66. Tato práce je zaměřena na vytvoření pozitivní atmosféry při studiu cizích jazyků ve třídách s různými schopnostmi žáků. Jsou v ní zmíněny nezbytné vyučovací metody a přístupy učitele pro vytvoření pozitivního klimatu mezi žáky a učitelem. Jednotlivé metody jsou detailně popsány a měly …moreAbstract:
Abstract Bílková, L. How to Make a Positive Climate in Heterogeneous Classes, Diploma thesis. Brno: MU, 2007, p. 66. The aim of this diploma thesis is to create a positive atmosphere in heterogeneous classes. It discusses the indispensable teaching methods and the teacher’s approach for creating a positive climate between the teacher and the students. Individual teaching methods are described in details …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 8. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ixds1/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2007
- Supervisor: PhDr. Helena Havlíčková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in English Language and Literature
Theses on a related topic
-
Herstory of State Socialism: Czechoslovak Women’s Union, Expertise, and Women’s Empowerment, 1960s–1980s
Marie Láníková -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Podpora žáka s postižením po ztrátě blízké osoby - postoje pedagogů k truchlení žáků a jejich povědomí o možnostech jejich podpory
Alena Nezbedová -
Možnosti rozvoje komunikačních schopností dětí s vývojovou dysfázií na konci předškolního věku prostřednictvím pohádky
Michaela Hrubá -
Aktuální přístupy učitele k vyvozování učiva ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Pavlína Koumarová -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Metody výuky na střední škole v době koronavirové krize a jejich využití v budoucnu
Jan Pěkný -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá