Využití internetových memů v marketingové komunikaci společnosti Marvel Entertainment – Bc. Michaela Jelenová
Bc. Michaela Jelenová
Master's thesis
Využití internetových memů v marketingové komunikaci společnosti Marvel Entertainment
Using Internet Memes In Marvel Entertainment's Marketing Communication
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na společnost Marvel Entertainment, LLC, internetové memy a možnosti jejich využití v marketingové komunikaci značky. Cílem práce je zjistit, zda mohou internetové memy efektivně fungovat jako reklamní nosiče a zda internetová komunita kolem tohoto fenoménu souhlasí s takovým použitím. Při pokusu naplnit tento cíl byla provedena obsahová a sémiotická analýza existujících …moreAbstract:
This thesis focuses on Marvel Entertainment, internet memes and the possibilities of using this phenomenon in marketing communication of the brand. The goal is to discover whether internet memes can effectively work as advertising vehicles or not and If the internet community around this phenomenon would accept such usage. To fulfill this goal there was content and semiotic analysis of existing Marvel …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JELENOVÁ, Michaela. \textit{Využití internetových memů v marketingové komunikaci společnosti Marvel Entertainment}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/9qg4qf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jelenová, Michaela. Využití internetových memů v marketingové komunikaci společnosti Marvel Entertainment. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Marvel - marketingová komunikace komiksové legendy
Michaela Jelenová -
Komunikační strategie filmu značky Marvel uváděného do českých kin
Marta Nosková Žurková -
Komunikační strategie společnosti MARVEL GYM s.r.o.
Jan Míchal -
Analýza a budoucnost elektronického trhu pro zábavní průmysl a média
Vít Horák -
Sociální sítě a jejich využití v hotelovém průmyslu
Nicolle Tošovská -
Sociální sítě jako nástroj propagace hotelů různých tříd
Diana Makarova -
Prohlubování krize mužské identity. Jak cestu k dospělé maskulinitě ovlivňuje absence otců, sociální sítě a pornografický průmysl.
Lucie SVOBODOVÁ