Petra Kubátová

Bachelor's thesis

Marketingové aktivity školy jako nástroj náboru žáků

Marketing activities of school as a form of canvassing
Abstract:
Velmi důležitou činností středních škol je nábor nových žáků. Ta se stává efektivní pouze tehdy, mají-li budoucí žáci dostatečné informace o dané střední škole a dále pak o konkrétním oboru, pro který se rozhodli. Informace o škole mohou uchazeči získat z různých zdrojů. Teoretická část vymezuje základní pojmy a význam marketingu pro školu a způsob motivace žáků. Autorka bakalářské práce v praktické …more
Abstract:
A very important part of secondary school activities is recruiting new students. But this only becomes effective if potential pupils are given sufficient information about particular secondary school and field them decided to study. Pupils can get the information about school from different sources. The theoretical part deals with basic terms, motivation of pupils and sense of marketing for school …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2010
  • Supervisor: Kamil Janiš
  • Reader: Carmen Simonová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. Archiv