Kontaktní mikrofony a jejich využití ve filmové praxi – Adam Bláha
Adam Bláha
Bakalářská práce
Kontaktní mikrofony a jejich využití ve filmové praxi
Contact microphones and their use in film practice
Anotace:
Cílem tohoto textu je seznámit čtenáře s problematikou různých druhů kontaktních mikrofonů v rámci filmové tvorby. Spíš než na technické specifikace se zaměřuje na praktické aspekty jejich užití. Pojednává o specifikách nahrávání s tímto typem mikrofonů, o charakteristikách, které zvuky zaznamenané skrze tato zařízení jeví a o možnostech jejich využití z hlediska zvukové dramaturgie audiovizuálního …víceAbstract:
The goal of this thesis is to introduce its reader to the problematics of various types of contact microphones in the field of film production. Rather than on technical specifications, it is focused on practical aspects of their use. It is dealing with specifics of handling such microphones, characteristics of the sounds recorded by them and with the possibilities of their use regarding the dramaturgy …víceKlíčová slova
audiotechnikaKlíčová slova
zvuková tvorbaKlíčová slova
zvuková dramaturgieKlíčová slova
filmová tvorbaKlíčová slova
zvukový záznamKlíčová slova
práce zvukařeKlíčová slova
zvuk (film)
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9728
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2016
- Vedoucí: Petr NEUBAUER
- Oponent: David Titěra
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Zvuková dramaturgie v díle Jima Jarmusche
Martin Kuhn -
Zvuková dramaturgie mazací hlavy a PI perspektivou úzkosti jako filozofického pojmu
Tomáš Jiřička -
Zvuková dramaturgie ve filmech Darrena Aronofského
Michael Kocáb -
Zvuková dramaturgie v současném americkém seriálu
Adam Levý -
Zvuková dramaturgie ve filmu Alphaville Jean-Luc Godarda
Nicolas Henry Atcheson -
Vývoj zvukové dramaturgie ve filmech Davida Lynche
Dominik Dolejší -
Zvuková dramaturgie animovaného filmu, použití archivní a komponované hudby
Marek Gabriel HRUŠKA -
Zvuková dramaturgie filmového žánru horor
Matěj Matuška