Kontaktní mikrofony a jejich využití ve filmové praxi – Adam Bláha
Adam Bláha
Bachelor's thesis
Kontaktní mikrofony a jejich využití ve filmové praxi
Contact microphones and their use in film practice
Abstract:
Cílem tohoto textu je seznámit čtenáře s problematikou různých druhů kontaktních mikrofonů v rámci filmové tvorby. Spíš než na technické specifikace se zaměřuje na praktické aspekty jejich užití. Pojednává o specifikách nahrávání s tímto typem mikrofonů, o charakteristikách, které zvuky zaznamenané skrze tato zařízení jeví a o možnostech jejich využití z hlediska zvukové dramaturgie audiovizuálního …moreAbstract:
The goal of this thesis is to introduce its reader to the problematics of various types of contact microphones in the field of film production. Rather than on technical specifications, it is focused on practical aspects of their use. It is dealing with specifics of handling such microphones, characteristics of the sounds recorded by them and with the possibilities of their use regarding the dramaturgy …moreKeywords
audiotechnikaKeywords
zvuková tvorbaKeywords
zvuková dramaturgieKeywords
filmová tvorbaKeywords
zvukový záznamKeywords
práce zvukařeKeywords
zvuk (film)
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 8. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/9728
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2016
- Supervisor: Petr NEUBAUER
- Reader: David Titěra
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2017 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Theses on a related topic
-
Zvuková dramaturgie v díle Jima Jarmusche
Martin Kuhn -
Zvuková dramaturgie mazací hlavy a PI perspektivou úzkosti jako filozofického pojmu
Tomáš Jiřička -
Zvuková dramaturgie ve filmech Darrena Aronofského
Michael Kocáb -
Zvuková dramaturgie v současném americkém seriálu
Adam Levý -
Zvuková dramaturgie ve filmu Alphaville Jean-Luc Godarda
Nicolas Henry Atcheson -
Vývoj zvukové dramaturgie ve filmech Davida Lynche
Dominik Dolejší -
Zvuková dramaturgie animovaného filmu, použití archivní a komponované hudby
Marek Gabriel HRUŠKA -
Zvuková dramaturgie filmového žánru horor
Matěj Matuška