Bc. Veronika Mrkvičková

Bakalářská práce

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupní atmosféry a merchandisingu. Cílem této práce je charakteristika, analyzování a následné vyhodnocení aspektů u vybrané obchodní jednotky, které jsou dále porovnávány s konkurenční obchodní jednotkou. Za obchodní jednotky byly zvoleny dm drogerie markt, s. r. o. a drogerie, parfumerie ROSSMANN, s. r. o., které se nacházejí v Českých Budějovicích. K získání …více
Abstract:
Bachelor thesis is concerned with analysis of the shopping atmosphere and the merchandising. The aim of this thesis is the characterization, analysis and subsequent evaluation of the aspects of the selected business unit which are being compared with the competitive business unit. As the business units were selected “dm drogerie markt, s. r. o.” and “drogerie, parfumerie ROSSMANN, s. r. o.”, which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 2. 2016
  • Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích