Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Veronika Mrkvičková
Bc. Veronika Mrkvičková
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupní atmosféry a merchandisingu. Cílem této práce je charakteristika, analyzování a následné vyhodnocení aspektů u vybrané obchodní jednotky, které jsou dále porovnávány s konkurenční obchodní jednotkou. Za obchodní jednotky byly zvoleny dm drogerie markt, s. r. o. a drogerie, parfumerie ROSSMANN, s. r. o., které se nacházejí v Českých Budějovicích. K získání …víceAbstract:
Bachelor thesis is concerned with analysis of the shopping atmosphere and the merchandising. The aim of this thesis is the characterization, analysis and subsequent evaluation of the aspects of the selected business unit which are being compared with the competitive business unit. As the business units were selected “dm drogerie markt, s. r. o.” and “drogerie, parfumerie ROSSMANN, s. r. o.”, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/t4459/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2016
- Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRKVIČKOVÁ, Veronika. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/9qnukb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková