Bc. Veronika Mrkvičková

Bachelor's thesis

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupní atmosféry a merchandisingu. Cílem této práce je charakteristika, analyzování a následné vyhodnocení aspektů u vybrané obchodní jednotky, které jsou dále porovnávány s konkurenční obchodní jednotkou. Za obchodní jednotky byly zvoleny dm drogerie markt, s. r. o. a drogerie, parfumerie ROSSMANN, s. r. o., které se nacházejí v Českých Budějovicích. K získání …more
Abstract:
Bachelor thesis is concerned with analysis of the shopping atmosphere and the merchandising. The aim of this thesis is the characterization, analysis and subsequent evaluation of the aspects of the selected business unit which are being compared with the competitive business unit. As the business units were selected “dm drogerie markt, s. r. o.” and “drogerie, parfumerie ROSSMANN, s. r. o.”, which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 2. 2016
  • Supervisor: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích