Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Veronika Mrkvičková
Bc. Veronika Mrkvičková
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupní atmosféry a merchandisingu. Cílem této práce je charakteristika, analyzování a následné vyhodnocení aspektů u vybrané obchodní jednotky, které jsou dále porovnávány s konkurenční obchodní jednotkou. Za obchodní jednotky byly zvoleny dm drogerie markt, s. r. o. a drogerie, parfumerie ROSSMANN, s. r. o., které se nacházejí v Českých Budějovicích. K získání …moreAbstract:
Bachelor thesis is concerned with analysis of the shopping atmosphere and the merchandising. The aim of this thesis is the characterization, analysis and subsequent evaluation of the aspects of the selected business unit which are being compared with the competitive business unit. As the business units were selected “dm drogerie markt, s. r. o.” and “drogerie, parfumerie ROSSMANN, s. r. o.”, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/t4459/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 2. 2016
- Supervisor: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MRKVIČKOVÁ, Veronika. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/9qnukb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová