Bc. Martyna Joanna Nysk

Bakalářská práce

Polska literatura i kultura w grach komputerowych i wideo (na przykładzie "Wiedźmina" Andrzeja Sapkowskiego)

Polish Literature and Culture in Computer and Video Games (on the Example of The Witcher by Andrzej Sapkowski)
Abstract:
The bachelor’s thesis is focused on dilemma of Witcher’s phenomenon and his popularity in particular countries. Another aim of my thesis is to compare the difference between Sapkowki’s Witcher books and the video game as a book adaptation carrying the same name. The Witcher is considered as one of the most favourite and best known Sapkowski’s piece dedicated to youth and adults. In 2015, the third …více
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na problematiku fenoménu Zaklínače a jeho popularity v jednotlivých zemích. Dalším cílem je porovnání a sestavení rozdílů Zaklínače mezi literaturou Andrzeje Sapkowského a jeho adaptace v podobě hry. Zaklínač je obecně jedním z nejlépe prodávaných produktů v Polsku a zahraničí, hlavně jeho virtuální adaptace v podobě hry. Třetí část …více
 
 
Jazyk práce: polština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Malgorzata Balcerzak
  • Oponent: Mgr. Jan Škvrňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Polština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu