Možnosti neplacené propagace na sociálních sítích Facebook a Instagram – Bc. Diana Havířová
Bc. Diana Havířová
Master's thesis
Možnosti neplacené propagace na sociálních sítích Facebook a Instagram
Possibilities of Increasing Organic Reach on Facebook and Instagram
Anotácia:
Hlavním předmětem diplomové práce je implementace neplacených forem propagace na sociálních sítích v rámci marketingové strategie vybraných elektronických obchodů a následné zhodnocení jejich efektivnosti z hlediska naplňování firemních cílů. K docílení správného pochopení práce lidmi, kteří se v daném tématu neorientují, je na začátku práce věnována pozornost především nástrojům, které dané komunikační …viacAbstract:
The aim of this thesis is the implementation of organic content promotion into social media sites within the marketing strategy of particular online stores. This is then followed by an evaluation of its effectiveness in terms of meeting corporate goals. To gain an accurate understanding of this work for those who are not yet familiar with this topic, the thesis is divided into two parts. The 1st part …viacKľúčové slová
e-shop Facebook Instagram marketingová strategie propagace přehledy příspěvky sociální sítě
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Havířová, Diana. Možnosti neplacené propagace na sociálních sítích Facebook a Instagram. Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie sociálního podniku
Petr Novotný -
Marketingová strategie sociálního podniku
Robin Procházka -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká -
Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko
Daniel Vodák -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie
Luboš Mašek -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová
Názov
Vložil
Vložené
Práva