Kamila Machová

Bachelor's thesis

Marketing na internetu pohledem konkurenčního zpravodajství

Internet Marketing: Competitive Business Intelligence Perspective
Abstract:
Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámit se s možnostmi internetového marketingu z pohledu konkurenčního zpravodajství, a to zejména online prodávajících firem. Na základě informací získaných ze skutečného internetového marketingu vybraných firem se práce zaměřuje především na analýzu využitelnosti těchto informací v konkurenčním zpravodajství.
Abstract:
The aim of this work is to shed more light on the current possibilities of internet marketing from the perspective of competitive intelligence. Based on marketing information from selected online-selling companies, the thesis focuses on analyzing the usability of such information in terms of contemporary competitive business intelligence.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Hana Kopáčková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Machová, Kamila. Marketing na internetu pohledem konkurenčního zpravodajství . Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní